Continguts de les assignatures dels mòduls
Màster Universitat Autònoma de Barcelona 
				Mòdul 1: Tecnologia inclusiva.
Assignatures:
- Accessibilitat a la tecnologia de la informació i la comunicació.
 - Recursos tecnològics per a la inclusió.
 - Xarxes socials i comunicació.
 
Continguts de cada assignatura
Accessibilitat a la tecnologia de la informació i la comunicació  | 
  | 
Recursos tecnològics per a la inclusió. 
  | 
  | 
Xarxes socials i comunicació 
  | 
  | 
Mòdul 2: Mirades inclusives des de l'art.
Assignatures:
- Els llenguatges artístics com a eina per a la inclusió educativa i social.
 - Llenguatge visual i plàstic i els processos d’inclusió.
 - Llenguatge musical i els processos d’inclusió.
 - Llenguatge corporal i els processos d’inclusió.
 
Continguts de cada assignatura
Els llenguatges artístics com a eina per a la inclusió educativa i social 
  | 
  | 
Llenguatge visual i plàstic i els processos d’inclusió  | 
  | 
Llenguatge musical i els processos d’inclusió 
  | 
  | 
Llenguatge corporal i els processos d’inclusió  | 
  | 
Mòdul 3: Educació Emocional, sexualitat i discapacitat en un entorn inclusiu.
Assignatures:
- Com gestionem les nostres emocions en una societat inclusiva?
 - Discapacitat i sexualitat: i jo per què no?
 
Continguts de cada assignatura
Com gestionem les nostres emocions en una societat inclusiva? 
  | 
  | 
Discapacitat i sexualitat: i jo per què no? 
  | 
  | 
Mòdul 4: Millora dels trastorns i els problemas de conducta des de l’educació inclusiva.
Assignatures:
- Tenim un antídot per regular els problemes de comportament?
 - Contribuïm des de les nostres conductes a una societat més inclusiva?
 
Continguts de cada assignatura
Tenim un antídot per regular els problemes de comportament?  | 
  | 
Contribuïm des de les nostres conductes a una societat més inclusiva? 
  | 
 
  | 
Mòdul 5: La resposta de la societat inclusiva davant el trastorn de l’espectre autista.
Assignatures:
- Identificació de les necessitats educatives.
 - La Personalització dels processos d’ensenyament – aprenentatge.
 - Suport i treball en xarxa per a la inclusió social
 
Continguts de cada assignatura
Identificació de les necessitats educatives. 
  | 
  | 
La Personalització dels processos d’ensenyament – aprenentatge. 
  | 
  | 
Suport i treball en xarxa per a la inclusió social 
  | 
  | 
Mòdul 6: Avancem cap a una societat inclusiva: suport socioeducatiu per desenvolupar les capacitats cognitives.
Assignatures:
- Identificació de les necessitats educatives.
 - La Personalització dels processos d’ensenyament – aprenentatge.
 - Suport i treball en xarxa per a la inclusió social
 
Continguts de cada assignatura
Aprenentatge i identificació de les necessitats educatives 
  | 
  | 
La Personalització dels processos d’ensenyament – aprenentatge 
  | 
  | 
Suport i treball en xarxa per a la inclusió social 
  | 
  | 
Mòdul 7: Resposta de l’educació inclusiva als trastorns i dificultats d’aprenentatge.
Assignatures:
- Aprenentatge i identificació de necessitats educatives.
 - La Personalització dels processos d’ensenyament – aprenentatge.
 - Suport i treball en xarxa per a la inclusió social
 
Continguts de cada assignatura
Aprenentatge i necessitats educatives 
  | 
  | 
La Personalització dels processos d’ensenyament – aprenentatge 
  | 
  | 
Suport i treball en xarxa per a la inclusió social 
  | 
  | 
Mòdul 8: Pràctiques supervisades.
Les pràctiques supervisades consisteixen en desenvolupar un procés d’estada en un centre socioeducatiu, per tal d’elaborar una memòria que contempli la reflexió teòrico-pràctica sobre la seva realitat des d’una vessant participativa i col·laborativa, atenent als processos d’inclusió.
Mòdul 9: Treball Final de Màster.
Elaborar un projecte d’intervenció i/o recerca relacionat amb els processos inclusió a la societat: justificació del problema, plantejament d’objectius, elaboració d’un marc teòric, elaboració d’un marc metodològic, i presentació de resultats i conclusions.